zondag 23 oktober 2011

Nail Art: Symphonica in Rosso

Vorige week zondag was het dan zover. Samen met mijn vriend naar Symphonica in Rosso met Nick en Simon! Ik moest en zou natuurlijk rode nagels hebben, maar alleen rood vond ik niet zo mooi.
Ik wilde heel enthousiast aan de slag met mijn nieuwe Essence tip painter, maar dat is toch iets anders uitgepakt. Kijk je mee?



Wat heb ik gebruikt:
1. Rimmel London Stronger
2. 2 laagjes Hema basislak
3. Essence tip painter
4. Dottingtool
5. Konad topcoat

Goed, dit is dus het begin. De rode nagellak van de Hema als basis:

Een hele mooie kleur, maar saai. En daarom ben ik aan de slag gegaan met de tip painter van Essence. Een drama. Wat nu?

Al een tijdje volg ik de site www.beautynailsfun.nl en Ramona maakt de leukste dingen met stripers, maar ook met een dottingtool! Mijn moeder deed vroeger veel aan embossing en zij had nog een mooie dottingtool liggen... deze heb ik dus ingepikt.
Omdat ik zelf geen witte nagellak heb (alleen crackle), heb ik met de tip painter van Essence een druppel op een glaasje gedaan en daar mijn dottingtool in gedipt.

Met de dotting tool ben ik toen wat stipjes gaan zetten, omdat het de eerste keer was dat ik deze tool gebruikte heb ik het simpel gehouden. De reactie waren erg enthousiast, die dottingtool houden we erin!

Aan het eind heb ik nog een topcoat gebruikt, zoals je op de foto hieronder kunt zien heb ik de pink met een topcoat van Catrice gedaan. Deze topcoat was niet goed genoeg, de rode lak vaagde de witte stippen weg. Daarom heb ik snel mijn Konad topcoat gepakt en de rest perfect afgelakt!

De combinatie van nagellak, rood shirt en witte stippen maakte een super leuke indruk! Ik ben er helemaal happy mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten