donderdag 27 december 2012

Kerstcreaties

Het is alweer even geleden dat er wat op mijn blog is gekomen, maar met de feestdagen voor de deur had ik er echt geen tijd voor. Vandaag krijgen jullie een overzichtje van wat ik de afgelopen kerstdagen op mijn nagels gedragen heb!

 
Deze nailart heb ik de dagen voor kerst gedragen. Een simpele versie van de Nailart die Ramona van www.beautynailsfun.nl gemaakt heeft. Op haar site kun je hier een stap voor stap vinden.

 
Op 1e kerstdag heb ik bovenstaande nagels gedragen. Binnenkort zal ik een artikel schrijven waarin je kunt zien hoe ik deze gemaakt heb.


En deze heb ik 2e kerstdag en vandaag gedragen. Een erg mooie vind ik zelf. De ringvinger heb ik van 1e kerstdag laten zitten. Hij was nog erg mooi en een leuk detail!
Het idee voor deze nailart komt van Laura van www.nailsbylaura.nl. Hier kun je ook vinden hoe je deze mooie nailart maakt!

En wat waren jullie creaties met kerst? Ik zou ze graag willen zien!

2 opmerkingen: