zondag 27 januari 2013

Nail art: Golden Bubbles

Laatst vertelde ik jullie dat ik zo'n leuk bubble setje bij Claire's gekocht had. Daarnaast kocht ik nog dit gouden setje en deze laat ik vandaag zien!

Voor deze Nail art ben ik als basis begonnen met een lakje van Gosh, 612 Galaxy:


De gebruiksaanwijzing voor de Bubble Nail art is als volgt:


1. Lak je nagels!
2. Giet daarna gelijk de kraaltjes uit het flesje, vergeet niet je opvangbakje er onder te houden om de kraaltjes op te vangen.
3. druk je kraaltjes op je nagel goed aan.
4. giet de kraaltjes met gebruik van het filter weer terug in het flesje.
5. Laat het geheel 20 minuten drogen.
6. Klaar!!

Wanneer je de kraaltjes op je nagel hebt gegoten, blijft er een heleboel in je opvangbakje liggen:


Het resultaat op mijn nagels was als volgt:


De kleurencombinatie viel me uiteindelijk wat tegen, volgende keer toch meer een goudkeurige basis op mijn nagels. Maar de kraaltjes zien er leuk uit! Wanneer je al je nagels met de kraaltjes maakt denk ik dat het een heel sjiek effect geeft!

Ik kocht dit setje voor € 6,95 bij Claire's.

3 opmerkingen: