woensdag 9 januari 2013

Swatch: Catrice NeoNaturals

Een Limited Edition waar ik echt op zat te wachten waren de NeoNaturals van Catrice. De natural lakken vond ik niet zo, maar de Neon's heb ik allemaal meegenomen!
Vandaag even een vlugge kijk naar deze collectie!


Allemaal leuke zomerse, en vrolijke kleurtjes! Ik word er blij van!


Van links naar rechts:
1. Little Miss Sunshine
2. For Bright Guys
3. Mr. Brightsight
4. Mrs. Brighsight
5. Bright, Brighter, Brightest
6. On The Bright Side Of Life

Hieronder heb ik al wat swatcher op een nagelwiel gemaakt. Binnenkort zal ik deze ook op mijn nagels laten zien!



Hebben jullie deze lakjes al gescoord bij het Kruidvat? Ze zijn echt super leuk!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb 3 neons. De rest had ik al / sprak me niet aan (paars, ik haat paars Hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie felle kleurtjes, heel vrouwelijk. Ik heb er nog geen.

    BeantwoordenVerwijderen