zondag 11 maart 2012

Nail Art: French Manicure

Vandaag een Nail Art op een basis van French Manicure. Ik ben zelf begonnen met French Manicure, en heb daarna mijn Nail Art uitgebreid met Konad en dergelijke. French Manicure ligt me dus een beetje dicht bij mijn hart!

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh Basecoat
2. Witte nagellak Bourjois Paris: French Manicure, Blanc glamour
3. Rose nagellak Bourjois Paris: So Laque! Ultra Shine, Rose Lounge
4. Konad stempel, schraper en imageplatehouder
5. Imageplate van Essence
6. Konad zilveren stempellak
7. Konad topcoat

Als eerste heb ik dus een basis van French Manicure gemaakt. Hoe ik dit gedaan heb kun je hier lezen.


Eigenlijk vind ik de zilveren stempellak net iets te licht. Hij had van mij iets donkerder mogen zijn, zodat hij wat meer op zou vallen. Ik heb geprobeerd om de stempel precies op het midden van de overgang van het witte naar het roze te plaatsen. Het resultaat is als volgt:


Zoals je ziet zit hij er heel licht op! Het gaf op zich wel een leuke effect, maar had van mij dus iets donkerder gemogen!

1 opmerking: