dinsdag 27 maart 2012

Swatch: Catrice So Suit

Afgelopen week ben ik toch maar even het Kruidvat binnen gelopen. En gelukkig stonden daar nog 2 lakjes van nieuwe collectie van Catrice, Female. Vandaag het eerste lakje wat ik kon bemachtigen, So Suit.

Ik kon vandaag weer eens heerlijk buiten in het zonnetje mijn nagels lakken. Daar heb ik dus ook goed gebruik van maken met de foto's.

Het eerste laagje viel een beetje tegen, wat vegen en strepen en hij lakte niet echt fijn:



Maar het tweede laagje is een stuk beter. Hier kun je goed zien dat het een mooie grijze kleur is. Hij is een beetje mat, ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven. Alsof het een gel is ofzo.



Vooral deze laatste foto vind ik erg mooi!

Ik kocht dit lakje voor € 2,00 (was in de aanbieding, 2 voor € 4,00) bij het Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm zelf ook en vind 'm erg mooi. Dacht eerst dat ik niet zo blij zou zijn met de finish maar het 'matte' is juist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen