zondag 29 april 2012

Nail Art: Konijntje

Met pasen heb ik erg mijn best gedaan op mijn nagels. Helaas is het er steeds niet van gekomen om jullie te laten zien wat ik op mijn nagels had!
Juist, konijntjes! En daarom ga ik jullie nu laten zien hoe simpel het is om een konijntje te maken.

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh Basecoat
2. Catrice Let's Mauve On
3. Catrice Snow Motion
4. Catrice Wood You Follow Me (LE)
5. Dottingtool

Schattig hè! En het is niet eens zo moeilijk!

Als eerste heb ik mijn nagels roze gelakt, hier heb ik geen foto van genomen. Ik neem aan dat jullie wel weten hoe dat eruit ziet ;)

Daarna heb ik met Snow Motion van Catrice een half rondje gemaakt op mijn nagel.
Daarna heb ik ook met Snow Motion 2 oren gelakt. Het kwastje moet je hiervoor niet te dik hebben, je kunt er beter nog een keer overheen gaan om de oren perfect te krijgen:


Zorg ervoor dat de oren niet te smal zijn, we gaan er namelijk nog een keer met een lakje overheen!

Nu heb ik de basislak Let's Mauve On weer gepakt en met een dottingtool erin gedipt. Heel voorzichtig ben ik met een dun randje over de oren gegaan zodat je dit effect krijgt:


Met de bruine lak van Catrice, Wood You Follow Me, heb ik (met de dottingtool) 2 grote bruine ogen gemaakt en met de roze lak een klein neusje, klaar!


Als laatste kun je in de bruine ogen nog een kleiner wit stipje zetten, maar ik vond hem zo mooi genoeg!

Ik heb niet op alle nagels een konijntje gemaakt. Op de andere nagels had ik een Polkadot Nail Art:


Wat vinden jullie ervan? Maken jullie wel eens dieren op je nagels?

1 opmerking: