donderdag 26 april 2012

Shoplog: Gratis imageplate bij Born Pretty Store!

In navolging op het bericht van Viva La Nails heb ik nog een leuk proefpakketje gevonden!

Op www.bornprettystore.com worden elke dag 10 gratis Hello Kitty imageplates weggegeven!
Zorg dat je als 1 van de eerste 10 de imgeplate besteld, vul de kortingscode in en je ontvangt hem gratis!


Op de imageplate staan o.a. Hello Kitty, een gewone poes, klavertje 4, bloemen, trosje druiven en dolfijntjes!
Nu lijkt de imageplate nog wat onduidelijk, maar toen ik hem uit de verpakking haalde zat er nog een laagje overheen. Deze heb ik eraf gehaald en nu ziet hij er goed uit, ik ben benieuwd!
Binnenkort zal ik de imageplate eens gebruiken en natuurlijk laat ik jullie dan weten hoe hij bevalt.

Kun je niet wachten om hem zelf te ontvangen? Kijk dan op www.bornprettystore.com en scoor die imageplate!

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze deze actie weer hebben! Heb hem zelf vorig jaar toen al een keer gratis gekregen (en toen had ik de plate al haha, dus had m uiteindelijk dubbel, heb ik toch een ander weer blij kunnen maken :)) Dus dit keer sla ik over! Blijft toch wel een leuke manier om kennis te maken met stamping nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had hem al een tijdje terug besteld en hij is echt leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen