zondag 18 december 2011

Nail Art: Konad Stickers

Deze zondag een andere manier van Nail art, namelijk met stickers! Deze stickers ga ik gebruiken, kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind Keratin Nail Protector
2. 2 laagjes Catrice Alluring Night
3. Konad Nail art stickers
4. Catrice topcoat


Laatst heb ik jullie verteld dat ik begonnen ben met een kuur voor mijn nagels. Daarom heb ik als basis de lak van Trind gebruikt.
Daarna heb ik 2 laagjes van Catrice Alluring Night gebruikt.


Daarna heb ik de kleine bloemetjes van het stickervel gehaald. Daarvoor heb ik een pincet gebruikt, want met je nagels is het niet echt te doen. Op mijn duimen heb ik de grote bloemetjes gebruikt. Het resultaat is dan als volgt:


Zoals je ziet zijn het kleine bloemetjes met een prisma effect, dit geeft een erg leuk gezicht!
De stickers lagen al een tijdje in mijn nail art mand, en elke keer dacht ik: Nehhh, veel te saai. Maar nu ik heb eindelijk een keer geprobeerd heb is het eigenlijk best leuk en handig!


Als laatste heb ik er nog een topcoat overheen gedaan, zodat de stickertjes langer blijven zitten.
Je hebt er even geduld voor nodig, maar het is wel weer eens wat anders! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten