dinsdag 13 december 2011

Swatch: Stripers!

Al een tijdje ben ik aan het klooien met Stripers. De stripers die ik heb van Essence doen niet echt goed wat ik willen. Na wat snuffelen op internet kwam ik de stripers van Misa tegen. Ik heb er een paar besteld en hierbij mijn conclusie!



De lak van de stripers is mooi dun. Er is erg fijn mee te werken!


Dan eens kijken naar het kwastje. Het is een mooi dun kwastje wat goed meewerkt/meebuigt als je hem gebruikt. Bij de andere stripers had ik altijd problemen, maar met deze stripers was ik aangenaam verrast!


Het kwastje is moeilijk vast te leggen, zo dun is het namelijk!

Een voorbeeld van een striper creatie, deze hebben jullie afgelopen zondag al gezien!


Ik ben erg tevreden over deze stripers. Ik heb ze gekocht bij de Boozy Shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten