donderdag 22 december 2011

Swatch: Essence Applause, Applause

Afgelopen zaterdag ben ik toch even wezen snuffelen in Zwolle en gelukkig kwam ik nog een lakje van de nieuwe collectie van Essence, Circus Circus, tegen bij het Kruidvat!
Het is het 3e lakje in de collectie, en niet alleen ík was aangenaam verrast! Kijken jullie mee?

Het zijn 2 kleine potjes en het lakken viel me reuze mee, dit is het resultaat na 1 laagje van de creme lak:


Zoals je kunt zien dekt deze lak gewoon in 1 keer!! 1 keer!! Ik was echt super verbaasd, wat een super lakje! Ook de kleur zelf is erg mooi, een donkerrode echte kerstkleur!


Ook zonder glitters is deze lak erg mooi om te dragen! Toch heb ik er 1 laagje glitters overheen aangebracht, zie hier het resultaat.


Deze foto laat de glitters goed zien, veel kleine shimmers en een paar grote/grove glitters. Je moet de grote glitters wel op hun plek leggen, anders is het niet echt mooi.
Een foto van mijn gehele hand laat zien dat het echt een super leuk kerstlakje geworden is!


Ik draag het lakje nu een paar dagen en ik krijg de hele dag door complimentjes over mijn nagels! Wat een leuke kerstlak is dit zeg! Ik ben echt super blij met deze aankoop!

De Circus Circus collectie is een Limited Editon en is voor €2.79 te koop bij het Kruidvat.

1 opmerking:

  1. ik heb ze alle3 :) die zwarte met goud is ook erg leuk ! deze rode gebruik ik ook vaak omdat die goed dekt :)

    BeantwoordenVerwijderen