woensdag 7 december 2011

Swatch: Catrice Drama Queen & Alluring Night

Vandaag de eerste swatches van de Las Vegas collectie van Catrice. Deze lakjes kosten € 2,49 bij het kruidvat.
Toen ik deze lakjes zag staan had ik eerst zoiets van, mwah... maar nu ik ze geswatched heb ben ik toch verrast! Kijken jullie weer mee?

Met bovenstaande foto moest ik gewoon echt beginnen! Wat een beauty! Dit is Drama Queen, nummer 4 uit de collectie.
Je kunt op deze foto heel goed de gouden shimmer zien, prachtig!


Het kwastje van de lak was verbazend breed, maar ik vond het niet storend en kon er prima mee lakken. Op de foto's draag ik 2 laagjes Drama Queen.
Het is een hele donkere lak en alleen in het licht zie je dat er  mooie glitters op zitten.


Bovenstaande foto is een foto zonder echt goed licht gebruik, je kunt zien dat het een hele donkere lak is. Maar voor de feestdagen echt super!

Dan gaan we verder met Alluring Night, een gave donkerblauwe lak:


Op bovenstaande foto draag ik maar 1 laagje, en dat kun je zien. Deze lak heeft ook duidelijk 2 laagjes nodig! Ook dit kwastje was weer erg breed, maar dat was geen probleem met het lakken.



Een hele mooie lak, maar niet zo "spannend" als Drama Queen!

1 opmerking: