zondag 20 mei 2012

Nail Art: Glitter Spongen

Spongen, ik doe er eigenlijk niet zoveel mee. In het begin heb ik heel enthousiast een setje gekocht maar ik kon er eigenlijk niet mee overweg.
Van de week zag ik het doosje liggen en heb ik het kussentje er maar eens bijgepakt!

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind Keratin Nail Repair
2. O.P.I. Pompei Purple (voor de swatch klik hier)
3. Herome W.I.C. Aspen
4. Spongeset
5. Essence gellook topcoat

Op bovenstaande foto staat ook nog het palletje, maar dat heb ik eigenlijk helemaal niet gebruikt. Kun je zien, ondertussen dat je bezig bent ga je toch dingen anders doen!

Maar goed, ik ben dus begonnen met een laagje O.P.I. Pompei Purple. Daarna heb ik wat van de Herome W.I.C. Aspen op het sponsje gedaan en voorzichtig van de nagelriem naar boven gestempeld:


Ik vond het aan het uiteinde niet zo heel mooi en daarom heb ik nog wat glitters op de spons gedaan en alleen aan het uiteinde gestempeld, zo krijg je een mooie overloop:


Nog even een foto van dichtbij:


Een geslaagde Nailart voor een feestelijke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten