zondag 13 mei 2012

Nail Art: Zomerse bloemen

Kleurencombi's. Ik vind het lastig. Ik ben altijd uren bezig om een leuke kleurencombi te vinden. Vandaag een kleurencombi die ik gelijk al wist, en dat gebeurd niet vaak! Kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt:
1. Basecoat Trind Keratin Nail Repair
2. Catrice Wrapped Around My Finger
3. Konad imageplatehouder, stempel en schraper
4. Konad imageplate M65
5. Konad wijnrode stempellak
6. Konad topcoat



Leuk is ie hè! Ik ben begonnen met een basis van Catrice, Wrapped Around My Finger. Een hele mooie roze/paarse lak. Daarna heb ik met onderstaande imageplate het bloemendesign gestempeld:


Deze imageplate vind ik zelf erg leuk. Ik gebruik hem ook best vaak! Het resultaat is dan als volgt:


Ik vind het een geslaagde combi, wat vinden jullie?

1 opmerking: