dinsdag 15 mei 2012

Oproep: Catrice Million Styles

De Catrice Million Styles is echt een super leuke collectie! Helaas heb ik er maar weinig (zeg maar niets) van kunnen bemachtigen. :(









Marielle van www.nailpolishheaven.nl bracht me op het idee om jullie hulp te vragen!

Wie oooooh wie kan me helpen aan nog een paar lakjes van deze collectie?
Zouden jullie eens in de schappen willen kijken of er nog wat lakjes zijn als jullie in de stad komen?

Mocht je nog wat tegenkomen, neem maar mee en stuur me een DM via twitter, of reageer even op dit bericht! Uiteraard betaal ik de lakjes en de verzendkosten!

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!

9 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Ik heb er ook niks van kunnen bemachtigen, echt jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt bij de Kruidvat altijd van die bakken met make-up, nagellak etc (eigenlijk hun troepjes) in de aanbieding. Ik keek daar laatst in en daar zag ik allemaal Catrice Million Styles in liggen. Heb jij al in die bakken gekeken? Want bij ons waren ze vanuit de schappen van Catrice, zo daar in gelegd! :O
    Succes en ik ga zeker voor je kijken bij de Kruidvat :)

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej!
      ja daar heb ik ook al in gekeken :-( helaas niets meer..
      mocht je nog iets vinden dan hoor ik het graag!
      groetjes

      Verwijderen
  3. IK heb nog in Eindhoven voor je gekeken, maar daar zag ik ze ook niet liggen. Ik heb het voor je geretweet op Twitter :-)

    Marielle x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow jaaa, lady`s jullie moeten wel in de "opruimbakken" zoeken ;-)

      Verwijderen
  4. Bij mij in de kruidvat lagen er nog wel een paar!
    mail me anders eventjes, dan kunnen we verder overleggen :D
    xxx

    ilse.vanbeesten@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen