vrijdag 24 augustus 2012

Ik ga op vakantie en ik neem mee!

Een tas vol met nagellak spulletjes! 2 weken geleden alweer ben ik naar Tenerife geweest.
Natuurlijk moest er een tasje mee met wat nagelspulletjes. Bij mijn ouders ergens op zolder vond ik dit handige tasje:

Daar kon echt een hele boel in, en nam helemaal niet zoveel ruimte in, in de koffer.
Wat heb ik allemaal meegenomen:


1. Nagellakremover
2. Trind nagelverzorgingsspulletjes
3. Basecoat en topcoat
4. Witte en zilveren stempellak van Essence
5. 4 kleurtjes van China Glaze
6. 2 kleurtjes van Gosh
7. 2 kleurtjes van Rimmel
8. 2 kleurtjes van Essie
9. 1 holo van GlitterGal
10. 4 Imageplates van Konad en 1 van Essence
11. Imageplatehouder, stempel en schraper
12. Wattenstaafjes
13. 7 soorten kleuren stripers van Misa
14. Dottingtool en nagelvijl

Oh en de wattenschijfjes pasten er niet in, dus die heb ik apart meegenomen! Wow, nu ik het zie had ik toch eigenlijk best wel veel mee haha! Maar het was erg fijn om wat keuze te hebben ;)

Wat hebben jullie eigenlijk meegenomen op vakantie? En hoe? Had je een tasje of iets anders? Ik ben heel benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Ik had slechts een basecoat, nagellakremover en 2 kleurtjes mee op reis, een een dottingtool. Jij was beter voorzien blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niks mee!
    Ik had Chanel June op dus ik wou kijken hoelang hij mooi bleef in Turkije..

    BeantwoordenVerwijderen