zondag 19 augustus 2012

Nailart: Stripers en dottingtool

Deze keer een Nailart waarbij ik geen Konad heb gebruikt, maar alleen stripers en een dottingtool. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Wat heb ik gebruikt:
1. 2 laagjes Catrice The Pinky and the Brain
2. Zwarte striper Misa
3. Witte striper Misa
4. Dottingtool

Als eerste heb ik de nagel gelakt met Catrice The Pinky and the Brain. Daarna heb ik de zwarte striper gepakt en 2 sierlijke lijnen gezet. 1 lijn wat kleiner en de ander loopt wat verder door op de nagel.


Daarna heb ik de witte striper gepakt en naast de zwarte lijnen een witte lijn gezet. Deze heb ik geprobeerd om op dezelfde manier te doen als met de zwarte lijn.
Ook heb ik bovenaan nog een sierlijke witte lijn gezet.


Daarna heb ik met de zwarte striper nog een lijn boven de witte lijn gezet. Dat vond ik toch iets mooier. Daarna heb ik de dottingtool gepakt en deze in de zwarte lak van de striper gedoopt.
Ik heb toen geprobeerd om ook weer de lijnen te volgen, zodat je een sierlijk effect krijgt.


Als laatste heb ik nog wat stipjes gezet met de witte striper/dottingtool en dan is dit je resultaat.
Ik vind hem erg sierlijk en vrolijk! En dat zonder veel bijzondere materialen!

De stripers kun je o.a. kopen bij www.boozyshop.nl

6 opmerkingen: