dinsdag 14 augustus 2012

Swatch: Only You 213 Pink Kiss

In de shoplog van laatst vertelde ik al dat ik nog geen enkel lakje heb van Only You, daar komt nu dus verandering in!

Een prachtig roze lakje, dat is wat zeker is! En hij dekt bijna helemaal in 1 keer. Toch heb ik er nog een tweede laagje overheen gedaan, om de kleur wat beter uit te laten komen.


Zoals je ziet een prachtig mooie roze kleur, echt geweldig!

Op onderstaande foto's kun je zien dat er nog een hele fijne shimmer in het lakje zit, dit geeft een mooi effect aan het geheel.



Een prachtig lakje, welke zeker in de stash thuis moet horen. Ik ga vaker voor Only You!

1 opmerking:

  1. Mooie foto's!!! Leuke blog heb je ook.... Ik heb genomineerd voor de Liebster Award:D

    http://myfantasticnails.blogspot.nl/2012/08/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen