zondag 27 november 2011

Nail art: Bloemetjes

Na wat snuffelen naar voorbeelden voor nail art kwam ik op een nail art terecht met allemaal bloemetjes. Ik ben zelf nog niet zo goed met bloemetjes maar ik heb mijn eigen versie ervan gemaakt!

Wat heb ik gebruikt:
1. Essence 01 You're my dragonfly sugar van de NATventUrista collectie
2. China Glaze Emotion van de Romatique collectie
3. Dottingtool
4. Essence witte tip painter (staat niet op de foto )




Zoals je kunt zien heb ik een nagelwiel aangeschaft om mijn creaties te laten zien. Ik ben nu bezig met een kuur van Trind en kan dus geen nail arts op mijn eigen nagels maken.
Ik ben begonnen met 2 laagjes Essence 01 You're my dragonfly sugar. Dit is echt een nude lakje, met leuke glitters!

Daarna heb ik met China Glaze Emotion een schuine streep over mijn nagel gezet. Hier ben ik vergeten om foto's van te maken, maar op het eindresultaat kun je zien wat ik bedoel. Het is echt niet moeilijk.
Daarna heb ik met China Glaze Emotion 2 stippen op de rand van de kleuren gezet. Daarna heb ik er met wit van de Essence tip painter 5 stipjes omheen gezet (wel met dottingtool), zodat je een bloemetje krijgt. Als laatste zet je nogmaals met China Glaze Emotion een stip in het midden. Het resultaat zie je hieronder.
Ik vind hem zelf erg geslaagd!


Ik heb deze nail art ook met een andere ondergrond kleur gemaakt, dit is Sexy Lady van China Glaze:


1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! Ik vind de variant met You're my dragonfly sugar net wat mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen