dinsdag 22 november 2011

Nieuw van Essence: Vampire's Collectie

Op internet had ik het al een tijdje gezien, er komt een vampire's collectie! Ik keek eerder altijd samen met mijn moeder naar Buffy the Vampire Slayer en ik heb nu ook alle boeken van Twilight, natuurlijk heb ik ook de films gezien... Ik moest deze collectie natuurlijk hebben! Kijken jullie mee?



Het zijn 5 lakjes, maar zelf heb ik er 4 gekocht, hier zijn ze dan:


Van links naar rechts: 01 Gold Old Buffy, 03 True Love, 04 The Dawn is Broken, 05 Hunt me if you can.

Ik ben begonnen met 1 laagje van elke lak:


Zoals je ziet lijken alle kleuren behoorlijk op de kleuren uit het flesje, alleen 05 Hunt me if you can, vind ik in het echt wat donkerder.

Op de volgende foto heb ik ingezoomd op mijn nagels, zodat je goed kunt zien welke in 1 keer dekt en welke niet:


Lijkt me duidelijk of niet? 01 Gold Old Buffy dekt totaal niet. 03 True Love daarentegen wel! Ook 04 The Dawn is Broken dekt al heel erg goed. 05 Hunt Me If You Can is niet fijn om te smeren zoals je ziet. Ik vond de lak een beetje stroperig.


Op bovenstaande foto is duidelijk te zien hoe de lakjes er op de nagels uit zien. Ik ben erg tevreden over 03 en 04.

Tijd voor een tweede laagje!


De kleuren lijken nog steeds erg op de kleuren in de flesjes, ook nummer 05 begint er nu meer op te lijken.


Hier kun je zien dat 01 Gold Old Buffy nog steeds niet helemaal dekkend is, een 3e laagje zou niet overbodig zijn. Over 03 True Love ben ik erg enthousiast! 04 vond ik bij het tweede laagje wat rommelig worden, er zitten wat stukjes in waardoor deze niet lekker smeert. 05 smeerde ook niet geweldig, maar de glitters zijn erg mooi!

Conclusie:
Een leuk setje maar er zitten nogal wat haken en ogen aan. 03 True Love is bij mij toch wel favoriet!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten