donderdag 3 november 2011

Shoplog

Toen ik vorige week hoorde dat er bij het Kruidvat 35% korting was op de make-up producten, ben ik natuurlijk even wezen kijken! Nadat ik steeds heen en weer was gelopen van het Catrice schap naar het Essence schap ben ik met de volgende verzameling thuis gekomen:




Als eerste ben ik naar het Big City life hoekje gelopen om te kijken welke lakjes er nog waren. Dat viel een beetje tegen! Alleen de gele en dit mooie groene lakje, New York:


Geel zie ik nog niet zo zitten, en dus nam ik dit lakje mee. Ben heel benieuwd hoe dit kleurtje op mijn nagels zal staan!

Daarnaast wist ik voordat ik het Kruidvat in liep al welk lakje ik in ieder geval mee zou nemen. Dit lakje heb ik al bij diverse blogs voorbij zien komen en ik was al geruime tijd verliefd:


Dit is Purplelized van Catrice: Een geweldig leuk paars glitterlakje, met in het licht gouden glitters.

Tussen de schappen van Catrice en Essence staat het schap van Gosh, en ik ben eindelijk in het bezit van een Gosh lakje! Een lekker fel kleurtje, waar ik nu zin in heb om Nail art bij te maken!


Berry Me! Is dit geweldig lieve roze/paarse kleurtje. Het is een Limited Edition en heel moeilijk om goed op de foto te zetten.

Ook zag ik nog 2 stripers in het schap van Essence staan, 2 kleuren die ik nog niet heb:


Links is de nummer 10, more than silver en rechts is nummer 9 mysterious black. Allebei tip painters met glitters erin. Ik ben nog niet zo goed met stripers, maar vind ze wel leuk om te hebben!

Als laatste een imageplate met wat kleine figuurtjes, ik heb vooral imageplates met een full nail design of french designs en dus werd het tijd voor wat anders:


Op deze Imageplate van Essence staan verschillende plaatjes, vooral het bloemetje en het kroontje vind ik super leuk!

Weer heel wat leuke dingen om mee aan de gang te gaan, dus hou mijn blog in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten