dinsdag 8 november 2011

Review: Eindresultaat Herome Nagelverharder extra sterk

Het is ondertussen meer dan 2 weken geleden dat ik begonnen ben met de kuur van Herome.
Ik kan er erg kort over zijn, dus lees snel verder!




Ik ben niet tevreden. Vooral niet omdat wat ik ervan verwacht had, sterkere nagels, gewoon niet is gelukt.
Het splijten van de nagels is wel wat minder geworden, maar nog steeds niet zoals ik verwacht had:


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien is de nagel op mijn middelvinger gespleten. Deze foto heb ik gemaakt voordat ik mijn nagels bij ging vijlen, dus ze zijn nogal krom en ongelijk.

De pink daarentegen is wel sterker geworden, maar dat is dan ook de enige nagel.
Mijn andere nagels zijn nog net zo slap als voordat ik begon. Terwijl er aangegeven wordt dat je met 14 dagen resultaat kunt zien is dat bij mij niet het geval.

Ik ben het een beetje zat en ga dus stoppen met deze kuur. Ik heb veel goede verhalen gehoord van het Trind setje om je nagels te versterken en ik denk dat ik deze binnenkort aan ga schaffen. Eerst geef ik mijn nagels een paar weken rust om daarna verder te gaan.
Ik raad dus aan om deze nagelverharder van Herome NIET te kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten