zondag 29 januari 2012

Nail Art: Stempelen met meerdere kleuren

Deze zondag een Nail Art waarbij ik gebruik ga maken van meerdere kleuren.

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind Keratin Protector
2. 2 laagjes Essie Jamaica me crazy
3. Konad zilveren stempellak
4. China Glaze Emotion
5. Stempel, Schraper, Imageplateholder
6. Imageplate M72
7. Konad topcoat


Nadat ik een basecoat gebruik heb, heb ik mijn nagels gelakt met Essie Jamaica me crazy. Een prachtig roze lakje met zilveren shimmers.


Omdat ik dit nogal saai vond heb ik mijn stempel en schraper erbij gepakt en ben ik begonnen met stempelen!


Met het lakje van China Glaze heb ik eerst de ene helft van de vorm gelakt. En daarna gelijk met het andere lakje de andere kant gelakt.


Daarna ben ik snel met de schraper over de vorm gegaan, het resultaat zie je hieronder:


Nu kun je duidelijk het verschil zien tussen de 2 helften. De bloemetjes zijn roze en de "kettinkjes" zijn zilver. Nu ga je deze stempelen op je nagel, en het resultaat is dan als volgt:


Om de randen van je nagel zit nu nog wat nagellak van de stempel. Dit kun je heel makkelijk verwijderen door een wattenstaafje in de nagellak remover te dopen en hiermee langs je nagels te gaan. Hieronder een foto nadat ik alle randjes heb schoongemaakt:


Ziet er leuk uit toch? Om te zorgen dat je creatie langer blijft zitten kun je een topcoat gebruiken. Omdat het een nail art betreft gebruik ik altijd de topcoat van Konad. Deze zorgt ervoor dat je je nail art niet uitveegt wanneer je met het kwarstje eroverheen gaat.

3 opmerkingen: