donderdag 19 januari 2012

Review: Trind Keratin Set

Eind november ben ik begonnen met het gebruiken van het Trind Keratin Setje.
Vandaag kun je mijn review hiervan lezen.


Om even een beeld te schetsen van hoe mijn nagels eruit zagen hierbij 2 oudere foto's van voor het gebruik van het Keratin Setje:


 Zoals je op de linker foto kunt zien kan ik mijn nagel helemaal buigen, en op de rechterfoto zie je op mijn nagels meerdere laagjes die aan het splijten zijn.... Een drama dus...

Op de gebruiksaanwijzing van het setje stond het volgende:
Keratin Nail Restorer:
Als u kunstnagels heeft gebruikt kan uw eigen nagel dunner worden, scheuren en uitgedrogen. Uw nagels splijten en scheuren af. De natuurlijke bescherming van uw vingertoppen neemt hierdoor af, en zelfs een laagje nagellak kan pijnlijk aanvoelen. Trind Keratin Nail Restorer is een balsem met een hoge Keratine-concentratie. Keratine herstelt en versterkt de structuur van de nagel. De vochtregulerende eigenschappen van de balsem brengen vocht in de nagel en herstellen de vochtbalans in de nagelbasis. Een geweldige balsem die u meerdere malen per dag kunt gebruiken. 

Keratin Nail Protector:
Trind Keratin Nail Protector is een transparante nagellak met beschermende en voedende eigenschappen. De Keratine-factoren ondersteunen het helende effect van de Trind Keratin Nail Restorer, terwijl het laagje ook de nagel beschermt voor een maximaal effect.

Ik heb dit setje nu bijna 2 maand gebruikt en nu zijn mijn nagels als volgt:


Volgens mij hoef ik jullie niets meer te zeggen, WAT EEN VERSCHIL!!!!  Ik ben echt superblij met dit setje, en ondertussen is de Nail Protector mijn vaste basecoat geworden, ideaal! Ik blijf hem met veel plezier gebruiken, ze zijn het geld dubbel en dwars waard!

1 opmerking: