dinsdag 10 januari 2012

Swatch: Catrice London

Een lakje uit de Big City Life collectie die ik toevallig nog in een bak vond. Het leek me een apart lakje en dus ging ie mee!
Kijken jullie mee naar het resultaat?




Op onderstaande foto's draag ik 1 laagje. Zoals je kunt zien is de lak nog streperig en niet dekkend.



En daarom heb ik er nog maar een laagje overheen gedaan. De lak zelf vond ik wat stroperig, hebben jullie dat ook? Het kwastje was wel erg fijn om mee te lakken!
Hieronder de foto van 2 laagjes:


Je ziet dat hij nu een stuk beter dekt maar nog niet helemaal. Hierna heb ik het maar voor gezien gehouden. 3 laagjes is niets voor mij, dan blijft het toch niet zitten. De kleur vind ik wel erg apart, staat me niet echt, maar hij glinsterd erg mooi!

Dit lakje zal ik niet vaak dragen, omdat hij me persoonlijk niet echt staat. Maar ik vind het wel een mooie kleur, misschien leuk voor als basis bij een Nail Art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten