donderdag 5 januari 2012

Swatch: Catrice Dirty Berry

Afgelopen zondag hebben jullie de Nail Art met het lakje Dirty Berry gezien. De kleur zelf is ook de moeite waard om even naar te kijken, kijken/lezen jullie mee?




Een bijna holografisch lakje zoals je op bovenstaande foto kunt zien! Maar eerst even bij het begin beginnen.
Dit is een lakje die ik in eerste instantie niet heb gekocht, maar na wat swatches op andere sites gezien te hebben heeft het toch mijn aandacht getrokken! Vandaar dat ik hem nu ook in mijn bezit heb.

Natuurlijk eerst een foto van het eerste laagje:


Niet helemaal dekkend zoals je ziet, maar dat hebben de meeste lakjes van Catrice.

Bij het tweede laagje werd ik echt suuuuper enthousiast, kijk en geniet van de volgende foto's:



Een beetje een holografisch lakje, wat ik echt super gaaf vind. Een aparte paars/blauwe kleur die je eigenlijk een op zichzelf staande kleur kunt noemen. Ik ben verkocht, deze ga ik vaker dragen!

Ik kocht dit lakje voor € 2,49 bij het Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten