zondag 22 januari 2012

Nail Art: Zwart/Wit/Roze

Tja, het blijft lastig om namen te verzinnen voor een nail art!

Wat heb ik gebruikt:
- Basislak Trind Nail Protector
- 1 laagje Essence zwarte nagellak
- Stempel, schraper en imageplatehouder
- Imageplate M85
- Konad witte stempellak
- Dottingtool
- Trind CC108
- Konad Topcoat


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien ben ik begonnen met een zwarte ondergrond. Daaroverheen heb ik met Imageplate M85 een bloemenpatroon gestempeld:


Omdat ik het resultaat toch iets te saai vond heb ik mijn dottingtool gepakt en heb ik op de bloemetjes een roze stip gezet:


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien zie je de bloemetjes er doorheen, daarom heb ik op sommige plekken nog een keer een stip gezet. Als laatste natuurlijk een topcoat om de nail art langer te bewaren en dan is je nail art klaar!

De roze stippen gaven net weer een andere draai aan het geheel, ik heb er met plezier mee rondgelopen!

3 opmerkingen: