zondag 8 juli 2012

Nail Art: Stickers

Tijd om de stickers weer eens uit de kast te halen voor een leuke nailart! Kijken jullie mee?

Wat heb ik gebruikt:
1. 2 laagjes O.P.I. Pompei Purple
2. Stickervel
3. Konad imageplatehouder, stempel en schraper
4. Imageplate M82
5. Konad witte stempellak
6. Konad Topcoat

Zoals je kunt zien heb ik het mooie lakje van O.P.I. Pompei Purple weer voor de dag gehaald! Ik vind hem echt super! Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de volgende stickertjes:


De sterretjes waren er hier al af, maar zo kun je toch nog zien om welk velletje het ging!
De sterretjes heb ik geprobeerd zoveel mogelijk in de hoek te plaatsen:


Dit resultaat was al erg leuk, maar toch miste er nog wat! Daarom heb ik de Konad spullen erbij gepakt en ben ik met onderstaande imageplate aan de slag gegaan:


Het resultaat vond ik erg leuk!


Helaas lieten de stickertjes na 3 dagen al los, waardoor ik uiteindelijk alleen de stempel overhield. Erg jammer maar ik heb toch 3 dagen er van kunnen genieten!

2 opmerkingen: