donderdag 12 juli 2012

Swatches: Catrice Coolibri Collectie

En dan nu het vervolg van de swatches, kijk maar gauw mee!

We beginnen met nummer 3, Abloom. Een roze/rode lak, waarvan ik vooraf heel veel van verwacht had!

Het eerste laagje is zoals de andere lakjes niet echt dekkend. Ook begint de lak vooral naar rood te kleuren en daar baal ik best een beetje van.


Dan het tweede laagje. Inderdaad een rode kleur. De kleur lijkt een beetje gel achtig. En hij heeft niet lang op mijn nagels gezeten. Hij stond gewoon niet leuk!


Dit lakje viel me een beetje tegen, maar laten we snel naar nummer 4, Exotica gaan!
Een oranje lakje, jeej! Oranje is bij mij altijd welkom, omdat ik graag naar schaatswedstrijden ga en dan altijd in oranje gekleed ben!

Het eerste laagje:


Ook hier is het eerste laagje niet dekkend, maar het is niet heel erg goed te zien! Ik vind dit lakje nu al leuker omdat er een shimmer in zit, erg mooi!
Het tweede laagje werd nog leuker, kijk maar:


Een hele mooie oranje kleur al zeg ik het zelf. Hier een daar een klein beetje streperig maar het valt me niet tegen. Op onderstaande foto kun je de shimmers goed zien:


Een heel mooi lakje! Op naar het laatje lakje van de collectie. Nummer 5 heet Virgin Forest.
Wat een beauty, echt ik vond hem in het flesje al geweldig maar nu helemaal!


Ook bij dit lakje heb je minstens 2 laagjes nodig. Ik vind het een hele aparte groene kleur, erg chique!
Van het tweede laagje wordt ik echt ontzettend blij, maar ik zie ook een minpunt. Dit lak is namelijk erg streperig, wat zonde!


De kleur is ontzettend mooi, maar ik vind het erg jammer dat hij strepen heeft. Ingezoomd kun je het wat beter zien:


Al met al ben ik erg tevreden en blij met deze collectie. Alleen het 3e lakje valt me tegen, maar die is misschien erg leuk als ondergrond voor een Nailart. Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten