donderdag 26 juli 2012

Swatch: Pupa Disco Fuchia

Het tweede lakje wat ik heb van Pupa komt uit de Disco collectie! In het flesje zag het eruit als een mooie roze kleur, maar niets is minder waar, kijk maar mee!


Bij het eerste laagje had ik al zoiets van hhhmmm... wat gaat dit worden? Op onderstaande foto''s kun je goed zien dat het nog wel een mooie roze kleur is:



Een mooie kleur maar nog niet dekkend, daarom ben ik door gegaan voor de tweede ronde met een 2e laagje! (zien jullie hoe de lak opdroogt?)


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien was de kleur in de zon vooral erg rood. Niet echt wat ik verwacht had. Ook bleek het een beetje een matte finish te zijn, iets waar ik persoonlijk niet zo van houd. Een tegenvaller dus!

Verder lakken de lakjes van Pupa harstikke fijn, daar is echt niets op aan te merken. Maar helaas vind ik dit lakje minder geslaagd. Wat vinden jullie?

Ik kocht dit lakje voor € 6,25 bij www.prettypolish.nl.

1 opmerking: