vrijdag 20 juli 2012

Swatch: Pupa Disco collection-Pink

Mijn eerste lakje van Pupa! Schandalig dat ik er nu pas 2 heb. Vandaag dus mijn eerste review van dit holografische lakje!

Pink komt uit de Disco collectie van Pupa en is 1 van de mooiste kleuren die ik er tussen vond staan. Zoals je op bovenstaande foto kunt zien volstaat 1 laagje.


op bovenstaande foto 2 verschillende licht invallen, wat een mooi kleurtje en wat een holo! Nog even een ingezoomde foto om het af te leren:


Zijn jullie eigenlijk fan van Pupa en holografische lakjes? Wat is jouw favoriet?

Ik kocht dit lakje bij www.prettypolish.nl voor € 6,25.

2 opmerkingen:

  1. Mooi lakje! Ik hou van paars dus deze zou zeker bij mijn collectie mogen horen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, ik ben fan. Ik heb er dan ook 4, Silver, Strawberry, Emerald en Violet. En eerlijk ik kan geen favoriete opnoemen ik vind ze allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen