zondag 2 september 2012

Nail art: Border nails

Het is zondag en dus weer tijd voor een Nailart! Deze Nailart is weer heel simpel en je hebt er weinig voor nodig.

Wat heb ik gebruikt:
1. Trind nail repair
2. 1 laagje Essence Very Berry
3. 1 laagje Essie Bachelorette Bash
4. Dottingtool/satéprikker
5. INM topcoat

Ik ben dus begonnen met 1 laagje van het roze/paarse lakje van Essence Very Berry. Ik heb maar 1 laagje gedaan omdat er nog een andere kleur overheen komt.


En dan is het eigenlijk heel simpel. Je pakt een andere kleur nagellak en start iets van de rand van je nagelriem met lakken, zodat je nog een klein randje ziet van de andere kleur.
Op mijn foto heb ik een iets te klein randje overgelaten, waardoor ik niet goed de stipjes kon zetten.
Met een dottingtool zet je dus kleine stipjes op de lichtere kleur.
Een leuk en simpele nailart!

Hebben jullie deze nailart al eens gemaakt? En zo ja, welke kleuren heb je dan gebruikt?

4 opmerkingen: