dinsdag 4 september 2012

Swatch: Marie Lluy

Weer een lakje welke ik heb meegenomen van Tenerife. Het is een lakje van het merk Marie Lluy, totaal onbekend voor mij, en het nummer is 142. Ik ben benieuwd wat jullie van dit lakje vinden!

Bovenstaande foto is het eerste laagje. Zoals je in het flesje kunt zien is het een rood/bruine kleur. Een soort duochrome. Ik vind hem echt heel apart!


Na het tweede laagje was ik echt onder de indruk! Wow wat een gave nagellak! En op mijn nagels zie je ook de 2 kleuren, heel erg mooi. Dit lakje lakte een stuk beter dan het lakje wat ik jullie dinsdag liet zien. Totaal niet dik en klonterig.


Even een foto van dichtbij, mooi hè? Deze ga ik zeker komende winter dragen, met waarschijnlijk wel een nailart.

Nou wat vinden jullie van dit lakje??

1 opmerking: