zondag 16 september 2012

Nailart: Hexagon figuurtjes

Deze zondag een nail art waarbij je niet veel nodig hebt, kijk maar mee!

Wat heb ik gebruikt:

1. Trind basecoat (staat niet op de foto)
2. 2 laagjes NYC High Line Green
3. Essence nail art special effect topper Mrs en Mr Glitter
4. Dottingtool
5. INM topcoat

Als eerste ben ik dus begonnen met 2 laagjes groene nagellak van NYC. Een uitgebreide swatch ervan kunnen jullie binnenkort verwachten!


De volgende stap: je met de dottingtool pak je de hexagons uit het potje en plaatst ze voorzichtig op je nagel. Let er wel op dat je nagellak goed droog is, anders kun je de hexagon niet meer verschuiven en krijg je een zooitje.


Het was voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd en je kunt zien dat ze niet allemaal even strak liggen. Ik heb gekozen voor een rechte lijn, maar misschien had ik het beter anders kunnen doen. Je kunt er in ieder geval veel figuren mee bedenken. Ik zou zeggen, leef je uit!

4 opmerkingen: