zondag 5 februari 2012

Nail Art: Valentijnsdag

Nog even en dan is het alweer Valentijn! Voordat de valentijn gekte losbarst heb ik vandaag een wat subtiele Nail art voor Valentijnsdag!

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh basecoat
2. 2 laagjes Sally Hansen Pedal to the Metal
3. Konad stempel, schraper en imageplatehouder
4. Imageplate M72
4. Sally Hansen Plum Luck
5. Essence gel look topcoat

Als eerste ben ik begonnen met 2 laagjes van Sally Hansen Pedal to the Metal. Een prachtige zilveren lak met een mooie shimmer.


Om een beetje in de valentijnsstemming te komen heb ik onderstaande image van imageplate M72 gebruikt:


Toepasselijk toch?
Tijdens het swatchen vorige week kwam ik erachter dat Plum Luck van Sally Hansen goed te gebruiken is als stempellak! Daarom heb ik besloten om dat lakje deze keer te gebruiken, een paarse stempellak had ik namelijk nog niet!
Goed, je begint dus met een laagje laak over de image aan te brengen. Het resultaat is als volgt:


Daarna ga je met je schraper over de image zodat de overtollige lak verdwenen is. Vergeet niet je schraper af te vegen aan een watje, anders wordt je schraper ontzettend smerig.


Nu ga je met je stempel over de image heen, zodat de afdruk op je stempel komt. Wacht hier niet te lang mee, anders droogt de nagellak op en komt deze niet goed op je stempel.


En nu ga je met een rollende beweging met de stempel over je nagel heen, en klaar is kees! Het resultaat zie je hieronder:

2 opmerkingen: