zondag 19 februari 2012

Nail Art: Vrolijke lijntjes

Vandaag weer een Nail Art waarbij je eigenlijk niet veel nodig hebt, maar wat toch een leuk effect geeft!



Wat heb ik gebruikt:

1. Koh basecoat
2. 2 laagjes Essence Very Berry
3. 1 laagje Catrice The Pinky And The Brain
4. Misa white striper
4. Essence gel-look topcoat





Als eerste heb ik het super lieve roze lakje Very Berry van Essence gebruikt. Dit lakje heb ik gewonnen bij een Retweet actie van Ramona op www.beautynailsfun.nl!


Een prachtig kleurtje, maar heeft wel 2 laagjes nodig om te dekken. Zoals je op bovenstaande foto kunt zien dekken de 2 laagjes op mijn pink nog niet helemaal, maar dat is voor het vervolg niet erg.

Nadat deze laagjes goed zijn gedroogd ga je verder met het lakje van Catrice, The Pinky And The Brain. Zoals jullie weten ben ik helemaal verliefd op dit lakje en dus kon ik hem weer niet laten staan! Voor een leuk effect heb ik deze kleur schuin op mijn nagels aangebracht.


Dat ziet er al erg vrolijk uit al zeg ik het zelf! Maar ik vond het nog steed niet helemaal af en dus heb ik mijn witte striper erbij gepakt. Deze striper van Misa is echt super fijn! Ik heb een lijn gezet tussen de 2 kleuren, en je resultaat is dan als volgt:


Als laatste heb ik nog een topcoat aangebracht, en het resultaat is super!

1 opmerking: