donderdag 23 februari 2012

Swatch: Golden Rose Magnetic

Mijn allereerste magnetic lakje! En ik maar hopen dat het me een beetje zou lukken...
Kijken jullie mee?


Wat zit er in het doosje? Op onderstaande foto kun je zien dat het een lakje van 11 ml bevat + een magneetje:


Om te laten zien hoe breed en dik het magneetje is heb ik hem even in mijn hand gepakt, hij weegt bijna niets en ligt makkelijk in de hand:


De gebruiksaanwijzing is als volgt:
1. Breng een dik laagje van de lak aan op je nagel
2. Voordat de nagellak droog wordt houd je het magneetje ongeveer 3mm boven je nagel. Hou het lakje er ongeveer 5 sec. boven. Je kunt de magneet er op 3 verschillende manieren boven houden:
Recht (dan krijg je schuine strepen)
Schuin naar rechts (dan krijg je horizontale strepen)
Schuin naar links (dan krijg je verticale strepen)
3. Nadat ze allemaal gelukt zijn nog een topcoat en je bent klaar!

Hieronder mijn resultaat.  Niet alle nagels lukten in 1 x, maar ik ben zeker tevreden!


Wel had ik soms moeite om het magneetje geheel over de nagel te krijgen. Zoals je op mijn middelvinger kunt zien is de ene kant goed gelukt maar de andere kant niet. Dat komt doordat mijn nagel natuurlijk wat rond loopt en het magneetje niet, dat is wel jammer. Maar toch ben ik tevreden, leuk effect!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten