zondag 12 februari 2012

Nail Art: Valentijnsdag

Afgelopen dinsdag hebben jullie kunnen lezen dat ik echt helemaal weg ben van het nieuwe lakje van Catrice: Pinky And The Brain. Daarom nu een nail art op dit prachtige lakje!

Wat heb ik gebruikt:
1. Koh basecoat
2. 2 laagjes Catrice Pinky And The Brain
3. Konad stempel, schraper en imageplatehouder
4. Imageplate M73 en Imageplate M35
4. Konad witte stempellak
5. Konad topcoat


Zoals je op bovenstaande foto kunt zien ben ik begonnen met 2 laagjes van Catrice Pinky And The Brain. Ik kan niet vaak genoeg vertellen hoe blij ik ben met dit lakje!

Daarna heb ik Imageplate M73 gepakt en heb ik met onderstaande image op de bovenkant van mijn nagel gestempeld. Een soort French Manicure (klik op de plaatjes om ze groter te zien).


Het resultaat is dan als volgt:



Om er nou nog wat onder te stempelen vond ik een beetje druk worden. Dus heb ik het zo gelaten.

Mijn pinken heb ik anders gedaan. Deze heb ik gestempeld met een image van M35:



Als laatste natuurlijk nog een topcoat om ervoor te zorgen dat mijn creatie langer blijft zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten