dinsdag 28 februari 2012

Swatch: Catrice Genius in the Bottle

Al een aantal bloggers heb ik hem zien swatchen en vandaag komt hij ook bij mij aan de beurt, want wat een beauty! Kijk maar mee!


Velen beschrijven het als een groene kleur met een gouden glans. Zoals je op bovenstaande foto kunt zien heeft bij mij goud juist meer de overhand! Het nieuwe kwastje begint echt te wennen, gaat steeds beter!


Mooi is deze hè?! Vinden jullie ook niet? Op de rechterfoto zie je een bruine/groene gloed erdoorheen komen. Nog een paar foto's om dit prachtexemplaar te laten zien!



Ben jij van plan om dit lakje te halen of heb je deze al in je bezit?

Ik kocht dit lakje voor € 2,50 bij het Kruidvat.

2 opmerkingen:

  1. En gelijk het volgende artikelen wat op mijn beeldscherm verschijn.. mijn FAVORITE nagellak!
    Echt een super kleur, ik had als test andere kleur ondergrond gedaan! Echt de moeite waard om te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen